reklama

Vyznanie II.

„Nechcem si myslieť, že mám Lásku len preto, lebo je to v móde......Chcem prežívať Lásku lebo viem, že len s Tebou dokážem byť skutočne šťastný...“ (..ja..)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Nedovoľ mi kráčať!  Lebo by som mohol od Teba odísť...

Nedovoľ mi rozprávať!  Lebo slovami by som mohol pokaziť to krásnečo máme...

Nedovoľ mi spať!  Pretože spánkom môžem zmeškať tunajkrajšiu chvíľu s Tebou...

Nedovoľ mi zavrieť oči! Lebo neuvidím tvoj najkrajší úsmev...

Ale dovoľ mi dýchať! Pretože každý môj nádych a výdych je určený len pre Teba...

Dovoľ mipočúvať! Aby som dokázal vnímaťvšetko, čo mi hovoríš tým najkrajším hlasom na tejto planéte...

Dovoľ mi žiť!  Lebo každučký úder môjho srdca znamenádve slova :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 „Ľúbim Ťa“

 Tak akovták sa chcem vznášať nad Tebou aby som z výšky mohol pozorovať, či sak Tebe nepribližuje nejaké nebezpečenstvo. Ako vlk sa chcem pohybovať pozemi a tak odháňať všetko zlé, čo sa k Tebe zakráda.

 Chcem stáťoproti Tebe a dívať sa ti do oči, aby si videla ako to myslím vážne.Nechcem stále striehnuť na to, či sa na nás niekto práve pozerá. Možno niekedyby to bolo dobre, aby každý vedel ako ťa mam rád.

Chcel som kvôli Tebe vyletieť kuhviezdam a dohodnúť sa s nimi, ktorá kedy spadne, aby si vedela kedy ichmáš sledovať a tak bola šťastná. S mesiacom by som sa dohodol, abystále svietil svojou žiarou na miesto, kde som ťa prvýkrát pobozkal. Lebo tomiesto si chcem zapamätať do konca svojho života, ktorý bez Teba neznamená nič.Ukryla si vo mne kúsok seba, vošla do môjho srdca a zamkla ho na tri zámkyz ktorých každý niečo vyjadruje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď sa na mňa usmeješ, tak je topre mňa ako keď psík dostane zaslúženú odmenu po vykonaní toho, čo od nehochceli. Lebo ako on sa celý čas snaží aby odmenu získal a keď ju má, takje to pre neho niečo prečo bojoval s veľkým odhodlaním. Ešte som nevidelnič krajšieho ako keď vezmeš moju ruku do svojej, staráš sa o ňua hladíš ju s veľkou opatrnosťou a nehou.

Ďakujem ti za pocit šťastia,ktorý ma napĺňa chuťou do života...... života s Tebou...... Ten pocit tichcem prinášať deň čo deň, len preto, aby si vedela, ako ťa neskutočnemilujem...ako túžim po tom, aby si bola zahrnutá všetkým krásnym na tejtoplanéte....ako chcem, aby tvoje srdce vedelo dať svoju lásku všade kde jea dokázalo sa usmievať aj vo chvíľach nie tak krásnych.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď sa na mňa pozrieš tým tvojímpohľadom, tak som hneď unesený do ríše trvalého šťastia a pokoja, kde nikdy nemám pocit opustenosti.Neviem a nechcem si predstaviť svoj život bez tvojej tváre, ktorá mi vždyhlási ako veľmi dokážeš odplácať dobro a lásku.

Nechcem, aby si si myslela, ženedokážeš dávať tak ako dostávaš. Ver, že dávaš viac ako si schopná. Dávaš miviac ako si sám zaslúžim. Dávaš mi to najkrajšie čo len môžem dostať. A tosamú seba. Keď som s tebou, tak sa nemôžem sústrediť na nič iné. Dokážemmyslieť len na jedno a to na to, ako ťa stále viac a viac robiťšťastnou.

Každú sekundu svojho života bysom ti chcel rozprávať o láske. O tom, ako si neuveriteľne obdarenádarom nezištnej lásky, ktorý veľa ľuďom chýba. Dokážeš ľúbiť tak ako máloktoa svoje srdce mať vyhradené pre to pravé a najbližšie tomu tvojmu....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veril som, že moje srdce našloto, ktoré beznádejne hľadalo až kým nenašlo to tvoje.....Teším sa na to, čopríde, na tú veľkú skúšku vytrvalosti v láske. Verím, že v nejnezlyhám....Prosím ťa, pomôž mi v tom....

Ľúbim Ťa!!

Michal Bukovecký

Michal Bukovecký

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Animátor...venujem sa mladým, pomáham im pochopiť a lepšie spoznať ich vieru... Zoznam autorových rubrík:  PriateliaO BohuNa uvažovanieLáskaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu