reklama

Zmätený

Kto si vlastne zaslúži byt šťastný? A o čom je vlastne šťastie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nikto sa podľa mňa nenarodil s tým, že v živote bude úspešný. Všetko záleží na nás samých ako si svoj život zariadime. Môžeme mať pekné sny o tom ako nám bude raz dobre. No stačí jeden maličký okamih a všetky krásne sny sa premenia na nočné mory, ktoré sa nedajú rozlúštiť. Len dohady, to ich vystihuje asi najlepšie. Ako všetko. Ja dodnes neviem čo znamenajú tie moje nočné mory. Najhoršie je že sa tlačia do reálneho života. Potom už človek nevie čo je realita a čo nie. Tak ako ja.

 V poslednom čase rozmýšľam nad sebou, či som reálny a či nie. Všetko sa mi rozplynie ako sen. Raz tu, raz tam...niekedy hore a potom dlhší čas dole. O čom to všetko je? O naháňaní sa za vlastným životom? O jeho prenasledovaní?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Vždy som žil v tom aký je život krásny a ako sa oplatí za všetko bojovať. A ak niečo dosiahnem, tak to treba osláviť. No nikdy som sa na život nepozrel z tej druhej stránky. To bola chyba. Teraz to zažívam. Tu druhú stranu života. Keď človek nevie ako ďalej...

 Čo by mal človek robiť ak stratí úplne všetku motiváciu a zmysel vo všetkom? No na tej najvyššej úrovni ako sa asi dá...

Tento blog je asi písaný dosť zamotane a asi nemá hlavu ani pätu. To asi presne teraz vystihuje môj život. Úplne zamotaný...

Michal Bukovecký

Michal Bukovecký

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Animátor...venujem sa mladým, pomáham im pochopiť a lepšie spoznať ich vieru... Zoznam autorových rubrík:  PriateliaO BohuNa uvažovanieLáskaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu