reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Bukovecký

Michal Bukovecký

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Animátor...venujem sa mladým, pomáham im pochopiť a lepšie spoznať ich vieru... Zoznam autorových rubrík:  PriateliaO BohuNa uvažovanieLáskaSúkromnéNezaradené

reklama

Láska

Vyznanie II.

Michal Bukovecký

Vyznanie II.

„Nechcem si myslieť, že mám Lásku len preto, lebo je to v móde......Chcem prežívať Lásku lebo viem, že len s Tebou dokážem byť skutočne šťastný...“ (..ja..)

  • 24. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 633x
  • 2
Čo ja viem....

Michal Bukovecký

Čo ja viem....

Zaslúžil som si to?.... Je to fakt pravda?..... Nie je to len sen?

  • 15. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 811x
  • 4
Vyznanie

Michal Bukovecký

Vyznanie

Tak ako sa hvezdár zapozerá na nočnú oblohu a zaľúbi sa niekedy len do jednej jedinej hviezdy, tak som sa ja zapozeral na Teba a v tom okamihu by mohla okolo mňa zúriť aj tretia svetová vojna a ja by som od Teba svoj zrak nespustil.

  • 4. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 320x
  • 18
Kvôli nej všetko!

Michal Bukovecký

Kvôli nej všetko!

Všetko sa to začalo jedným večerným volejbalom...

  • 29. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 928x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu